zondag 31 januari 2021

Marianne Design Challenge #264



Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog!
Zoals jullie kunnen zien, is zo'n blog nogal nieuw voor mij..
Kaartjes maken doe ik in mijn vrije tijd heel erg veel, 
er is niets leukers dan iemand verrassen met een zelfgemaakt kaartje!
Maar een van mijn kaartjes dan op internet zetten, blijf ik spannend vinden..

Maar toch doe ik met deze Challenge 264 weer een poging!
Het thema is "Monochrome" 
Daar heb ik me met mijn favoriete kleur aan geprobeerd te houden.
Het plaatje mocht wel in andere kleuren 
Daar heb ik de leuke pinguïn-stempels voor gebruikt.

Ik hoop dat dit kaartje op die manier voldoet aan het thema

Hierbij de materialen van Marianne Design die ik gebruikt heb voor deze kaart:
  • COL1481 (De Cupcakes)
  • EC0185 (De Pinguïn-stempels & cadeautjes)
  • CR1443 (De Lampionnen)
  • CR1335 (De Sneeuwvlokjes)
  • CS1056 (Gefeliciteerd-stempel)
MD Challenge #264 by Melissa van Hoorn
MD Challenge #264 by Melissa van Hoorn


 Bedankt voor het bekijken van mijn blog en mijn kaartje!

Groetjes,
Melissa

7 opmerkingen:

  1. super leuke kaart
    als het toefje op het ijs een paarsige kleur vol doet hij helemaal
    aan de opdracht
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    neem ook eens een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh de lekkere cupcakes!
    Gezellig dat je meedoet met onze “monochroom" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je een goede poging hebt gewaagd.
    Net wat Jolada zegt, alleen het witte toefje haad in kleur mogen zijn maar verder erg mooi.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje heb je gemaakt voor deze challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze "monochrome" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is superleuk Melissa, leuk he zo'n blog, heel verslavend ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart met de pinguïns tussen de cupcakes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen