woensdag 20 mei 2020

Marianne Design Challenge #248

Al van jongs af aan houd ik ervan om te knutselen, vandaar dat ik me dan ook bezig ging houden met het maken voor kaarten voor dierbaren. Nu een aantal jaar verder ben ik verknocht aan de stansmallen, clear stempels & alle kleurtjes papier! Na veel twijfelen, heb ik nu maar de stap gezet om mee te doen met De Challenge Blog van Marianne Design.

Na heel wat gepieker en gepeins, ben ik uiteindelijk tot deze kaart gekomen voor
De Challenge #248 met thema Zwart-Blauw-Wit

Voor deze kaart heb ik gebruikt:
COL1465 (Papegaaien)
COL1463 (Wagentjes)
LR0275 (Brievenbus & Envelopjes)
CS1010 (Clear Stempels Knuffels)


Challenge #248 by Melissa van Hoorn


10 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan meet de parkietjes.
    Leuk dat je mee doet aan onze "zwart-wit-blauw" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk kaartje laat je zien Melissa! Leuk uitgedacht!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Melissa. Gewoon vaker mee doen hoor.
    Wat gezellig dat je meedoet met onze kleurenchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, bedankt voor je reactie! Ik vond het erg leuk om mee te doen en het nieuwe thema is ook erg leuk, dus wie weet.. haha

      Verwijderen
  4. Super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twijfelen was echt niet nodig hoor wat je hebt een hele mooie kaart gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, bedankt voor de lieve woorden!
    Ik vond het ook erg leuk om mee te doen, haha

    BeantwoordenVerwijderen